Vi svarar på dina frågor om tågresan

Vy Tågs servicecenter* svarar på dina frågor när du vill köpa en biljett eller veta mer om Norrtågs trafik. Vi finns här, varje dag, året om. Välj själv om du vill mejla eller ringa oss. Vi svarar så fort vi kan. Och många av svaren hittar du här.

* Vy Tåg är operatör för Norrtågstrafiken och har allt ansvar för att du får den hjälp du behöver.

Mejl
servicecenter@vy.se

Telefon
0771-444 111

Om du ringer från ett utländskt abonnemang kan din operatör välja att ta ut en högre minuttaxa än normalt.

Chat

Chatten är stängd 21-23 februari.
Du kan chatta med oss här på hemsidan måndag-fredag mellan 08.00-16.00.

Biljettköp via telefon:

Öppettider

  • Måndag–fredag: 07:00–18:00
  • Lördag–söndag: 10:00–17:00

Support vid trafikstörningar via telefon:

  • Måndag–fredag: 04:00–22:00
  • Lördag–söndag: 06:00–22:00

Observera att andra öppettider kan gälla vid helgdagar/röda dagar.

Mejl vid gruppresor

partnerservice@vy.se

Support för turoperatörer, våra samarbetspartners och vid resor för grupper om tio resenärer eller fler.